אם ברצונך לשפר ולהעלות את מספר הצפיות באתר האינטרנט שלך, עליך לפנות לשירות של קידום אתרים בו תמצא מגוון פיתרונות ושיטות שונות להשגת תוצאה זו במהירות וביעילות.
כיום, החל מהמהפכה הטכנולוגית שהחלה בשלהי המאה הקודמת, רוב רובם של החיפושים מתבצעים דרך רשת האינטרנט ומנועי החיפוש השונים. מאחר שהרשת הינה גלובאלית ובין-עולמית, ניתן למצוא בה כל דבר שחפצים בו, היא קלה לשימוש, נגישה, מהירה, זולה ואפקטיבית. זו הסיבה העיקרית לכך שבעלי עסק רבים פונים אל קידום האתרים במטרה להיבדל מהשאר ו"לככב" בממשקי החיפוש.
צורת העבודה:
קידום אתרים עובד על העיקרון שמנועי החיפוש, בעת מתן שאילתה מסוימת, מציג רשימת תוצאות לפי סדר לא אקראי. בדרך כלל המבקשים פונים אל האתרים הראשונים שמוצגים להם ואינם ממשיכים לבדוק הלאה שכן לעיתים יש עשרות אלפי תוצאות.
בהתבסס על כך, יש תועלות רבות לשימוש בקידום אתרים על מנת לקדם את האתר שלך לטופ המבוקשים.
ישנו תהליך מורכב אותו מבצעת החברה לקידום אתרים על מנת להשיג את התוצאה הרצויה:
התהליך מתחיל בהתאמה של האתר הספציפי לדרישה של מנועי החיפוש השונים. כמו כן, האתר צריך להיות מותאם לתוכנות הגלישה השונות.
השלב הבא הינו יצירת קישורים רבים ואיכותיים לאתר המבוקש מאתרים אחרים בעלי "מעמד מכובד" מבחינת מנועי החיפוש. על מנת ליצור זאת, חברות לקידום אתרים ומשתמשים אינדיבידואלים יצרו חוות קישורים בהן מושתלים לינקים וקישורים רבים לצורך כך.
חברות לקידום אתרים:
חברות לקידום אתרים מתמחות בתחומים אלו ומציעות שירותים שונים: ניתן לרכוש שירות עם תשלום חד פעמי, ניתן לרכוש שירות מתקדם יותר ובו תשלום חד פעמי בתוספת דמי תחזוקה, ניתן לרכוש שירות בו התשלום מתבצע דרך אחוזים ובהתאמה, התשלום יינתן כאשר ואם מושגת התוצאה.
בכל אופן, ללא קשר לסוג השירות שתבחר לקידום אתרים, יש לזכור כי קידום אתרים הינו תהליך ארוך ומתמשך אשר לרוב דורש תחזוק ומעקב על ידי החברה לקידום אתרים.
כותב מאמר זה הינו דמות ותיקה ומוכרת ברשת המתמחה בענייני האינטרנט, המדיה וקידום אתרים.